top of page

čia – atrinkti projektai, kuriais džiaugiamės drauge su klientais

viešbutis Monist

socialinių tinklų turinys, tekstai tinklalapiui, naujienlaiškiai

tekstai, padrąsinantys ilsėtis – tokį tikslą laikėme galvoje, kol dėliojome Monist tinklapio tekstus. šimtus kartų perskaitėme pozicionavimo dokumentus ir mintis vaikščiojome po Palangą, kol ant (virtualaus) popieriaus sugulė ramūs ir nepretenzingi sakiniai. džiaugiamės rezultatu ir pelnytu Monist komandos pasitikėjimu, kuris davė progą savo žodžiais prisidėti kuriant naujienlaiškius būsimiems svečiams ir kitus tekstus, su kuriais susidurs jau poilsiaujantys.

konditerija

Rimutės šimtalapiai

tinklalapio tekstai

šimtalapis — ne tik šventėms, bet ir kasdieniniam pasimėgavimui, sako Rimutės šimtalapiai. Rimutė 30 metų tobulino receptą ne veltui. pasaulyje, kuriame taip baidomės kalorijų, glitimo ir cukraus, šimtalapis žada atsipalaidavimo akimirką. naują Rimutės šimtalapių įvaizdį sukūrė talentingi mūsų draugai, o mes pasirūpinome, kad naujoji šimtalapių el. parduotuvė pasitiktų ne tik gardžiais vaizdais, bet ir žodžiais. kviečiame pasižvalgyti — už spontaniškus šimtalapio užsakymus neatsakome.

agentūra

influenceriai.lt

tekstai tinklalapiui

pasirodo, kad influencerių rinkodara – ne gražios nuotraukos, o visas mokslas.   influenceriai.lt rinkos ekspertų vardą gavo dėl gilaus savo srities išmanymo ir meistriškai valdomų projektų. kad dirbame su projektų valdymo profesionalais įsitikinome ir mes, kai sėdome prie didelio projekto – angliškų ir lietuviškų influenceriai.lt tinklalapio tekstų.    aiškūs lūkesčiai ir terminai, sklandūs procesai bei dėmesys kiekvienai smulkmenai – praėjus jau metams po tekstų rengimo projekto, vis dar prisimename jį kaip kone geriausiai sustyguotą.

aromaterapijos Lietuvoje pradininkai Kvapų namai

socialinių tinklų turinys

gerai pažįstamo Kvapų namų prekės ženklo komunikacijoje trūko vientisumo. todėl socialiniuose tinkluose neatsispindėjo produktų kokybė, kuria prekės Kvapų namai taip rūpinasi. ėmėmės tai keisti — peržiūrėjome vizualinę kryptį, įvedėme naujus turinio formatus, susitelkėme į įtraukiančių storių gamybą. pokytis akivaizdus — socialiniai tinklai dabar atspindi Kvapų namų esmę.

dviračių parduotuvė

Velonova

skaitmeninė rinkodara

pirma perėmę VELONOVOS soc. tinklus, o vėliau ir digital reklamą, džiaugiamės — bendruomenė tapo aktyvesnė, followerių skaičius auga, o sausio pardavimai prilygsta Black Friday kampanijai ir kalėdiniam sezonui kartu sudėjus. laukiame šiltojo sezono, kai soc. tinkluose atsiras daugiau progų vartotojų turiniui ir renginiams.

rizikos kapitalo fondas FIRSTPICK

socialiniai tinklai ir tekstai žiniasklaidai

su FIRSTPICK buvome nuo pat pradžių iki praėjusių metų pabaigos, kai komunikaciją sėkmingai perdavėme in-house darbuotojams. sukūrėme prekės ženklo balsą, kuris išsiskyrė rimtojoje linkedininėje erdvėje. rezultatai kalba už save — 1000 pirmųjų sekėjų per mažiau nei 90 dienų. kartu įgyvendinome ir tarptautinio PR projektus. labiausiai džiugino, kad pastangas įvertino ne tik klientas, bet ir visa investuotojų bendruomenė, įrodžiusi, kad už kiekvieno verslo — žmogus. o žmogui įdomus žmogiškas turinys.

didžiausia plastiko perdirbimo įmonė Lietuvoje Plasta Group

socialinių tinklų turinys ir naujienlaiškiai

didžiausia Baltijos šalyse perdirbimo ir tvaraus plastiko gamybos įmonė keičiasi ir tobulėja. tad kaip be komunikacijos — drauge atnaujinome soc. tinklus, siunčiame naujienlaiškius bendruomenei, o šiuo metu ruošiamės ir smagaus naujo prekės ženklo paleidimui.

bottom of page